کرج میزبان همایش «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه» می‌شود
کد خبر: 3805788
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

کرج میزبان همایش «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه» می‌شود

گروه معارف- مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی در استان البرز از برپایی همایش جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه خبر داد و گفت: این همایش با هدف تبیین جایگاه نهج‌البلاغه خوانی در کرج برگزار می‌شود.

کرج میزبان همایش «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه» می‌شود

حجت الاسلام ابوالفضل زارعی‌نژاد، مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه‌خوانی در البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در البرز، اظهارکرد: برپایی همایش‌ها و برنامه‌هایی با محوریت نهج البلاغه‌خوانی در سطح استان البرز از محوری‌ترین برنامه‌های این نهضت است.
وی افزود: به همین منظور با حضور حجت الاسلام مهدوی ارفع در زمینه «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه» برای علاقمندان برنامه ای در نظر گرفته شده است.
زارعی‌نژاد با اشاره به اجرای این طرح در مراکز و نهادهای استان، توضیح داد: حوزه امام جعفر صادق(ع)، سالن شهید فهمیده بلوارموذن، دانشکده کشاورزی و دفتر امام جمعه کرج از جمله مراکز برپایی همایش‌هایی با موضوع «جامعه علوی در سایه نهج‌البلاغه در زمینه چگونگی و چرایی فرهنگ‌سازی با نهج‌البلاغه امیرالمومنین» است.
این مسئول با اشاره به اینکه تقویت و ایجاد انگیزه نهج‌البلاغه‌خوانی مهم‌ترین هدف نهضت است، افزود: این همایش روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت با حضور استاد حجت الاسلام مهدوی ارفع، موسس نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی از قم، از ساعت ۱۱ در میدان قدس، بلوار امامزده حسن(ع) در مرکز همایش شهدای پردیس سالن شماره دو برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha