ساخت فصل دوم «مینو» در هاله‌ای از ابهام
کد خبر: 3805806
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

ساخت فصل دوم «مینو» در هاله‌ای از ابهام

گروه هنر ــ سریال مینو از ابتدای کار قرار بود در دو فصل تولید شود، اما تا زمانی که سیما درباره ساخت فصل دوم تصمیم قطعی نگیرد، ادامه کار در هاله‌ای از ابهام است.

مهدی پوروزیری، کارگردان سریال مینو، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه در صورت موافقت سیما، فصل دوم این مجموعه ساخته خواهد شد، گفت: از ابتدای ساخت سریال مینو قصد داشتیم آن را در دو فصل بسازیم، زیرا اگر قرار نبود سریال فصل دومی داشته باشد، مطمئناً آن را با سقوط خرمشهر به پایان نمی‌رساندیم، اما چون می‌خواستیم بسیاری از ناگفته‌ها بیان شود مصمم بودیم در قالب دو فصل به اشغال و آزاد سازی خرمشهر پرداخته شود.
وی افزود: یک طرح کلی از فصل دوم مینو موجود است، اما هنوز فیلمنامه کامل آن نگاشته نشده، چون ابتدا باید سازمان با تولید این کار موافقت کند تا پیش‌تولید سریال آغاز شود. درباره فصل دوم این مجموعه ذکر نکته‌ای را ضروری می‌دانم. آن هم اینکه فضای فصل جدید کاملاً با بخش اول متفاوت است، چون در مجموعه‌ای که پخش شد به دلیل رویکرد داستان، قصه تلخی در آن روایت می‌شد، اما در فصل دوم فضای کار شادتر بود.
این فیلمساز با بیان اینکه مخاطبان علاقه وافری برای ادامه سریال دارند، گفت: بازخورد‌های فراوانی از مردم دریافت کرده‌ام که مرا برای ساخت فصل دوم ترغیب و تشویق می‌کند، حتی فردی فیلمنامه‌ای برای فصل دوم نوشته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود.
انتهای پیام
captcha