برگزاری محافل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان نوجوان در آذربایجان غربی
کد خبر: 3805924
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

برگزاری محافل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان نوجوان در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان و حافظان کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های ماه رمضان بوده که در راستای حمایت و استعدادیابی قاریان کودک و نوجوان است.

برگزاری محافل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان نوجوان در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، با اشاره به برگزاری برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان و حافظان کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های این ماه بوده که در راستای حمایت و استعدادیابی قاریان کودک و نوجوان خواهد بود.
وی از برگزاری ۱۵ مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم نیز خبر داد و افزود: سال گذشته از تمامی جلسات جمع‌خوانی قرآن در استان حمایت کردیم و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.
جعفرزاده با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره برنامه تفسیر با عنوان تفسیر بینات با محوریت سوره غافر، تصریح کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با محوریت حفظ و قرائت، همخوانی نقاشی با مضامین قرآنی نیز امسال در سطح شهرستان ارومیه با حضور مؤسسات قرآنی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۴۰ موسسه قرآنی در استان فعال هستند و درصدد هستیم تا ۳۰ مورد دیگر را به خانه قرآن تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت به تعداد ۵۰ کرسی با استفاده از استاد قرائت و استاد مفاهیم در راستای بیان نکات تجویدی، اخلاقی و مفهوم قرآن نیز از دیگر برنامه‌های ماه رمضان به‌شمار می‌روند.
انتهای پیام

captcha