جهاددانشگاهی؛ مجری اصلی مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال جوانان ‌
کد خبر: 3805969
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

جهاددانشگاهی؛ مجری اصلی مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال جوانان ‌

گروه اجتماعی ــ مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان بر استفاده از ظرفیت حداكثری جهاد‌دانشگاهی برای ایجاد اشتغال بیشتر جوانان تأكید كرد و گفت: جهاددانشگاهی مجری اصلی مهارت‌آموزی جوانان و ایجاد اشتغال جوانان محسوب می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، امیرحسین آل‌اسحاق، مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان، امروز، ٣ اردیبهشت‌ماه ‌در آیین افتتاح مركز نوآوری و شكوفایی(منش) و افتتاح كرسی تعاون و كارآفرینی در سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد‌دانشگاهی استان فارس با بیان اینكه وزارت ورزش و جوانان متولی پیگیری امور جوانان در سطح كشور است، افزود: اشتغال جزو مأموریت‌های محول شده به این وزارتخانه طی سال‌های اخیر است.
وی با بیان اینكه اگرچه بخشی از ایجاد اشتغال به ساختارهای فنی بازمی‌گردد اما بخش اصلی آن، ایجاد مهارت‌های لازم است، ادامه داد: متاسفانه امروز جوانان كارآفرین در كشور با مشكلات زیادی از جمله عدم آشنایی با ساختارهای حقوقی مواجه هستند و بعضا از تسهیلاتی استفاده كرده كه دچار مشكل شده‌اند.
آل‌اسحاق ادامه داد: از روزهای نخستین پذیرش بخش اشتغال جوانان در وزارت ورزش و جوانان، مجموعه جهاد دانشگاهی با توجه به سابقه و ساختار به عنوان همكار اصلی معرفی شد.
وی با تصریح بر اینكه جهاد‌دانشگاهی مجری اصلی مهارت‌آموزی جوانان و ایجاد اشتغال جوانان محسوب می‌شود، گفت: جهاد‌دانشگاهی دارای ظرفیت‌های زیادی چه در اجرای طرح‌های مرتبط و ارزیابی‌ها و چه مهارت‌آموزی سربازان است.
مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین یادآور شد: فارس جزو نقاط امید وزارت ورزش و جوانان است و این اقدام جهاد دانشگاهی ما را امیدوارتر می‌كند.
انتهای پیام

captcha