اقدامات سپاه پاسداران برای ساخت کشوری در خط اسلام و انقلاب
کد خبر: 3806015
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

اقدامات سپاه پاسداران برای ساخت کشوری در خط اسلام و انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ماکو تأکید کرد: سپاه پاسداران، امروز در تمامی عرصه‌ها حضور دارد و با ورود جدی به عرصه‌های جهادی در حاشیه ساخت امنیت، به ساخت کشوری در خط اسلام و انقلاب اقدام می‌کند.

اقدامات سپاه پاسداران برای ساخت کشوری در خط اسلام و انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۳ اردیبهشت ماه، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ماکو، تاکید کرد: سپاه پاسداران، عصاره اسلام بوده و همین امر، تن دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است.
وی با تاکید بر لزوم خدمت به مردم از دیدگاه قرآن و ائمه اطهار تصریح کرد: فرصت خدمت به مردم در این دنیا کوتاه بوده و باید برای خدمت به خداوند و در راه خدا تلاش شود.
به گفته وی، تلاش‌های سپاه پاسداران در راستای ایجاد و تامین امنیت کشور و جامعه اسلامی پررنگتر بوده و امنیت، مخصوصا در بعد سیاسی که بزرگترین خواسته ملل است، به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در این کشور به صورت کامل و بی‌بدیل وجود دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، امروز در تمامی عرصه‌ها حضور دارد و با ورود جدی به عرصه‌های جهادی در حاشیه ساخت امنیت، به ساخت کشوری در خط اسلام و انقلاب اقدام می‌کند.
وی تاکید کرد: برای رساندن بار مسئولیت به سرمنزل، باید اتحاد و همدلی و یکپارچگی که رمز پیروزی و موفقیت است، حفظ شود.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از زحمات حسین‌محمد باقرلو قدردانی و حکم فرماندهی سپاه ماکو به سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری ابلاغ شد.
انتهای پیام

captcha