تفکر ناب انقلاب اسلامی و سپاه راهبرد دشمنان را با شکست مواجه می‌کند
کد خبر: 3806046
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

تفکر ناب انقلاب اسلامی و سپاه راهبرد دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد- قاسمی اظهارکرد: آنچه راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با شکست مواجه کرده، تفکر ناب انقلاب اسلامی و سپاه است از این رو امروز دشمنان ایده و فکر انقلاب اسلامی را مانع برنامه‌های خود می‌دانند.

تفکر ناب انقلاب اسلامی و سپاه راهبرد دشمنان را با شکست مواجه می‌کندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی، عصر گذشته ۳ اردیبهشت، در دیدار صمیمی با مدیران رسانه خراسان‌جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهارکرد: به فرموده امام خمینی (ره) تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌ایم و علی رغم همه مشکلات و تهدیدها طی عمر ۴۰ ساله انقلاب همچنان امروز نیز تا پای جان ایستادگی می‌کنیم.

وی افزود: کارنامه ۴۰ ساله انقلاب و بسیج نشان می‌دهد سپاه همیشه با مردم و همراه مردم بوده و هیچ گاه برنامه‌ای بر علیه مردم نداشته است.

‌فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهارکرد: آنچه راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با شکست مواجه کرده، تفکر ناب انقلاب اسلامی و سپاه است از این رو امروز دشمنان ایده و فکر انقلاب اسلامی را مانع برنامه‌های خود می‌دانند.

قاسمی از راه اندازی دفتر قرارگاه خاتم الانبیا در بیرجند خبر داد و گفت: این قرارگاه برای رفع مشکلات محرومیت سرریز اعتبارات سایر استان‌ها را در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی استان قرار داده است.

وی با اشاره به حضور پرشور رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های بسیج و سپاه، افزود: در بسیاری از جاها رسانه‌ها بسیج و سپاه را حمایت و فعالیت‌های آنان را منعکس می‌کنند، اگرچه بسیج و سپاه خیلی راغب به این کار نیستند و اطلاع رسانی در موارد خاص به طور متمرکز از طریق روابط عمومی سپاه انجام می شود.

قاسمی با اشاره مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: متأسفانه محرومان در فشارهای اقتصادی بیشتر آسیب دیده‌اند و مقام معظم رهبری دستور به رسیدگی بیشتر به این قشر داده‌اند.

وی به سیل اخیر در استان اشاره کرد و گفت: آمادگی که قبل از سیل در استان ایجاد شده بود و در کنار آن همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی و مردم باعث شد سیل تلفات و خسارات زیادی نداشته باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران، افزود: ملت غیور ایران در این قضیه سنگ تمام گذاشتند و جایی برای صحبت کردن ما نمانده است.

در این دیدار مدیران رسانه دیدگاه‌های خود را درباره جایگاه و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان و نظرات خود را برای فعالیت رسانه‌ای درخصوص موضوعات مهم کشور و استان مطرح کردند.

انتهای پیام

captcha