شکوفا شدن استعدادهای نهفته؛ ابتدایی‌ترین تأثیر یک اقدام خیر
کد خبر: 3806051
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

شکوفا شدن استعدادهای نهفته؛ ابتدایی‌ترین تأثیر یک اقدام خیر

گروه اجتماعی ــ مشاور استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خیران برای تعالی ‌جامعه مستعد و با کمبود امکانات تلاش می‌کنند، گفت: ‌خیران برای انسان‌هایی که به‌دلیل سختی زندگی و در مسیر دورافتاده روستاها امکان اعزام فرزندان برای تحصیل به مناطق دوردست را ندارند، کمک می‌کنند تا استعدادهای نهفته فرزندان شکوفا شود.

خیران در شکوفا کردن استعدادهای نهفته انسان‌ها تاثیرگذار هستندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمد حسینی، مشاور استاندار خراسان جنوبی، عصر روز گذشته، ۳ اردیبهشت‌ماه در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی که در دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس برگزار شد، گفت: به طور قطع کسانی که در این مجموعه و مسیر خیر قرار می‌گیرند در واقع یک مسیر درونی قبل از آن را طی کردند و در جایگاهی قرار گرفتند که از خود خارج شدند و مبنا و سعادت را دیگران قرار دادند.

وی افزود: این اقدامات خیرگونه یک برداشت معمولی دارد و آن هم این است که ما برای کسانی امکانات و فضای آموزشی را فراهم می‌کنیم که سواد بیاموزند، درس بخوانند و دانش داشته باشند و این ابتدایی‌ترین تأثیر یک اقدام خیر است.

نماینده استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: انسان‌های فکور و دانشمند با استعدادهای خود برای جامعه اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و هر گامی که فردی با استعدادها و دانش خود برای جامعه بردارد، به طور قطع خیران نیز در آن سهیم هستند.

وی ادامه داد: شما خیران در مسیری قدم برمی‌دارید که برای هر کسی قابل فهم نیست و در زمانی که انسان‌های دانشمند تاریخ را بنویسند و تمام اقدامات را ارزیابی و ثبت کنند مشخص می‌شود که خیران در چه جایگاهی قرار دارند و سطح ایستادن آن‌ها کجا است.

حسینی اظهار کرد: خیران برای تعالی این جامعه مستعد و با کمبود امکانات تلاش می‌کنند و برای انسان‌هایی که به‌دلیل سختی زندگی و در مسیر دورافتاده روستاها امکان اعزام فرزندان برای تحصیل به مناطق دوردست را ندارند، کمک می‌کنند تا استعدادهای نهفته فرزندان شکوفا شود.

وی یادآور شد: این اقدامات خیرانه کار بسیار بزرگی است و دولت نیز علی‌رغم تمام مشکلات به طور قطع به این حرکت‌ها توجه دارد و هر مجموعه‌ای و کارگزاری که پهنه این حضور و نگاه را وسیع‌تر ببیند و توجه کند به روند توسعه و تعالی کشور نزدیک‌تر است و اگر کم توجهی شود به همان اندازه نیز این مسیر کُند خواهد بود.

انتهای پیام

captcha