اعطای وام 1 میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین
کد خبر: 3806067
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

اعطای وام 1 میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین

گروه جامعه ــ در دیدار رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با مسئولان بانک ملت پیشنهاد اعطای وام یک میلیون تومانی اربعین دانشگاهیان و وام دو میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و سه میلیون تومانی برای سفرهای هوایی عتبات دانشگاهیان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه معاونین این ستاد با بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی، رئیس ستاد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، از همکاری صمیمانه بانک ملت در اعطای وام به زائرین عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور تقدیر و گزارشی از اعزام دانشگاهیان در بیستمین دوره ارائه کرد.

حجت‌الاسلام فقیهی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، از همکاری شعب بانک ملت در استان‌ها تشکر کرد و گفت: در مجموع ۲۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به زائرین دانشگاهی تعلق گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس ستاد در ادامه با اشاره به نقش ارزنده بانک ملت در ارائه تسهیلات و خدمات فرهنگی بانک ملت، درخواست ابلاغ دستورالعمل سال ۹۸را ارائه داد.

محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد نیز ضمن تشکر از همکاری بانک ملت در تهران و استان‌ها گفت: بسیاری از زائرین دانشگاهی موفق به دریافت وام عتبات شدند و شعب بانک، همکاری مناسبی با زائرین دانشگاهی داشتند. پیشنهاد ستاد در سال جاری اعطای وام یک میلیون تومانی اربعین دانشگاهیان و وام دو میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و سه میلیون تومانی برای سفرهای هوایی عتبات دانشگاهیان مطرح شد و با موافقت مدیران بانک همراه شد تا پس از تصویب هیئت مدیره به شعب سراسر کشور ابلاغ شود.

در ادامه بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت گفت: همه جا نام بانک ملت در برنامه‌های مختلف کشور به خوبی یاد می‌شود و این موضوع عتبات خیر و برکاتی برای بانک دارد. اینکه بانک ملت عملکردش موفق ارزیابی می‌شود، بخشی از آن بخاطر وامی است که به قشر دانشگاهی کشور برای سفر عتبات ارائه می‌شود.

وی افزود: همه همکاران ما با علاقه در این زمینه همکاری می‌کنند و به لطف خداوند سال جدید هم همانند سال‌های گذشته در خدمت زائرین دانشگاهی خواهیم‌ بود. مصوبه اعطای وام و تفاهنامه جدید مابین ستاد و بانک ملت به زودی به شعب سراسر کشور اعلام خواهد شد.

نصر اصفهانی، مدیریت بانکداری شرکتی بانک ملت نیز گفت: سال گذشته در مرحله اول ۲۵ میلیارد به عتبات دانشگاهیان اختصاص پیداکرد و در مرحله دوم سه میلیارد تومان هم به آن اضافه شد،  در سال جاری هم با افزایش روبرو خواهد‌ بود.

دیانی، معاون اعتبارات بانک ملت نیز با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، اظهار کرد: برای ما در مجموعه بانک ملت افتخاری است که بتوانیم خدمتی دراین فضا انجام دهیم، فعالیت ستاد در زمینه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات کار ارزشمندی است و در این راه بانک ملت هم هر کاری بتواند انجام خواهد داد. تأثیر عتبات دانشگاهیان بر قشر دانشگاهی و همچنین فرزندان ما کاملا مشهود است.

جعفرلو، معاون بانکداری شرکتی نیز بیان کرد: در مجموعه بانک ملت توجه خاصی به عتبات دانشگاهیان وجود دارد و خرسندیم که ما نیز توفیق داشته باشیم خادم زوار سیدالشهدا(ع) باشیم.

انتهای پیام 

captcha