امام زمان(عج) سرباز مسلح به علم و مصلح می‌خواهد
کد خبر: 3806099
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
آیت‌الله سبحانی:

امام زمان(عج) سرباز مسلح به علم و مصلح می‌خواهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مرجع تقلید جهان تشیع اظهار کرد: امام زمان(عج)، سرباز مسلح و مصلح و عالم فاضل و مؤمن می‌خواهد که پشت سر او باشد و به نشر معارف بپردازد.

امام زمان(عج) سرباز مسلح به علم و مصلح می‌خواهدبه گزارش ایکنا، از قم آیت‌الله جعفر سبحانی، مرجع تقلید جهان تشیع، امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تبریک میلاد باسعادت امام مهدی(عج) گفت: براساس آیه شریفه «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِين»(قصص/5)  اراده خدا بر این تعلق گرفته که حق را گسترش دهد و حکومت به مؤمنان برسد همچنین براساس آیه شریفه «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَكَفَى بِاللَّهِ شَهِيدًا»(فتح/28)  باطل را پایمال کند. 
وی افزود: امروز بخش اعظم زمین در دست کفار است و امام زمان(عج) برای تحقق این آیه خواهد آمد؛ این آیه نشان می‌دهد بیان مهدی(عج) حق است و حق در تمام عالم به دست امام گسترش می‌یابد.
آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه ما باید سرباز امام باشیم اظهار کرد: امام سرباز و عالم و محقق لازم دارد و ما باید تربیت کنیم؛ امام سرباز مسلح و مصلح و عالم فاضل و مؤمن می‌خواهد که پشت سر او باشد و به نشر معارف بپردازد.
این مرجع تقلید تأکید کرد: درس ایشان هفته آینده از شنبه تا چهارشنبه برقرار است همچنین به طلاب توصیه کرد که با پیش مطالعه وارد دروس شوند.
انتهای پیام
captcha