فعالیت ۸ کانون فرهنگی و تربیتی مددجویان در آذربایجان غربی
کد خبر: 3806105
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

فعالیت ۸ کانون فرهنگی و تربیتی مددجویان در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته، ۶ هزار و ۸۵۷ مددجوی آذربایجان‌ غربی از خدمات کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند و هم‌اکنون ۸ کانون فرهنگی و تربیتی در آذربایجان‌غربی به‌صورت دائم فعال بوده و برای مددجویان و نیازمندان خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند.

فعالیت ۸ کانون فرهنگی و تربیتی مددجویان در آذربایجان غربی

بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان ‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در سال گذشته، ۶ هزار و ۸۵۷ مددجوی استان از خدمات کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.
وی ادامه داد: کلاس‌های متنوع همچون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های زنان، مسائل اعتقادی، تربیت فرزندان، مفاهیم اخلاقی، همسرداری، آموزش‌های خانواده، کلاس‌های تحصیلی و دوره‌های ویژه نوعروسان از اهم کلاس‌های برگزار شده در کانون‌های تربیتی و فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی است.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: هم‌اکنون ۸ کانون فرهنگی و تربیتی در آذربایجان‌غربی به‌صورت دائم فعال بوده و برای مددجویان و نیازمندان خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری اردو‌های زیارتی در سال ۹۷، خاطرنشان کرد: پنج‌هزار و ۴۰ مددجو در سال گذشته به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شده‌اند که این رقم از لحاظ تعداد نسبت به سال ۹۶، افزایش یا کاهشی نداشته است.
نیکمرام بیان کرد: برای اعزام این تعداد مددجو به سفرهای زیارتی، بیش از یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان هزینه شده که این رقم نسبت به سال ۹۶، بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به خدمات فرهنگی کمیته امداد اظهار کرد: این نهاد برای ۲۵ هزار مددجو و سایر افراد نیازمند در سراسر آذربایجان ‌غربی با هزینه‌ای نزدیک به ۶۲۰ میلیون تومان خدمات فرهنگی ارائه کرده که نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۲۰ درصدی همراه بوده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی یادآور شد: توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی، پی‌گیری و اجرای ادامه برنامه‌های سال ۹۷ و افزایش کیفیت برنامه‌های آموزشی از اهم برنامه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد استان در سال جاری است.
انتهای پیام

captcha