آمادگی ۸۰۰ مسجد سیستان برای اسکان سیل‌زدگان
کد خبر: 3806153
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

آمادگی ۸۰۰ مسجد سیستان برای اسکان سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ۸۸۶ مسجد در منطقه سیستان وجود دارد که در صورت نیاز، جهت اسکان موقت در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: 886 مسجد در منطقه سیستان وجود دارد که در صورت نیاز، جهت اسکان موقت در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 15 مسجد شاخص در منطقه سیستان جهت اسکان و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان به‌حالت آماده‌باش هستند، افزود: لوازم رفاهی ضروری، آب معدنی و تنقلات از جمله خدماتی است که فراهم شده و در پایگاه‌های اسکان سیل‌زدگان ارائه می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: امیداریم با کمک مردم و همکاری مسئولان بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز سیل‌زده استان ارائه داده و بخشی از مشکلات عدیده روزهای اخیر آنان را بکاهیم.
یادآور می‌شود، با افزایش بارندگی‌ها در افغانستان و شدت یافتن سیلاب ورودی به منطقه سیستان که منجر به تخریب دیوار حفاظتی رودخانه نیاتک شد، مردم 9 روستای شهرستان هیرمند در شمال استان، مجبور به تخلیه روستاها شدند.

آمادگی ۸۰۰ مسجد سیستان برای اسکان سیل‌زدگان

انتهای پیام

captcha