شرط جذب دانشجو در دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌ها همچنان پابرجاست
کد خبر: 3806168
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
غلامی در پاسخ به ایکنا:

شرط جذب دانشجو در دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌ها همچنان پابرجاست

گروه دانشگاه ــ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آخرین وضعیت جذب دانشجو از سوی دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی، گفت: هرجا قانون و یا اساسنامه سازمانی اجازه بدهد که آن دستگاه دانشگاه داشته باشد، این اجازه را داده‌ایم و شرط ما هم یعنی استخدام فارغ‌التحصیلان آن دانشگاه پابرجاست.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره آخرین وضعیت جذب دانشجو در دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی، به ویژه دانشگاه علوم و معارف قرآن، اظهار کرد: در توقف فعالیت دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی نگاه ما به اساسنامه مربوطه در آن سازمان یا دستگاه است.
 
غلامی ادامه داد: هر جا قانون و یا اساسنامه اجازه بدهد که سازمانی دانشگاه داشته باشد، ما این اجازه را داده‌ایم و شرطمان هم پا برجاست و آن این است که فارغ‌التحصیلان دانشگاه خود را استخدام کند.

وی تأکید کرد: نباید اجازه بدهیم هر سازمان و مرکزی دانشگاه تأسیس کند تا همچنان به تعداد فارغ‌التصحیلان جویای شغل اضافه شود. هر سازمانی برای استخدام در سازمانش هر تعداد دانشجو می‌تواند جذب کند و این اجازه را به آن‌ها داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha