یزد؛ میزبان چهارمین جشنواره دانشجویی «رویش»
کد خبر: 3806216
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

یزد؛ میزبان چهارمین جشنواره دانشجویی «رویش»

کانون خبرنگاران نبأ ــ چهارمین جشنواره دانشجویی «رویش» به یاد شهدای دانشجو و شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی در دانشگاه‌های یزد برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جشنواره ادبی هنری «رویش»؛ بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری دانشجویی استان یزد هرساله با هدف شناسایی، حمایت و آموزش و رشد دانشجویان هنرمند برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره دانشجویی رویش به یاد شهدای دانشجو و شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی برگزار و فراخوان و جزئیات برگزاری این جشنواره اواخر اردیبهشت‌ماه جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به نشانی rooyeshfestival.ir منتشر خواهد شد.

این مهم فرصتی برای رشد دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به فرهنگ و هنر است و دبیرخانه این جشنواره از علاقه‌مندان به همکاری در برگزاری بخش‌های مختلف این جشنواره در زمینه‌های طراحی و گرافیک، خبرنگاری و عکاسی، نویسندگی، فیلم‌برداری و تدوین، موشن گرافیک، تبلیغات، فضای مجازی و طراحی دکور و فضاسازی دعوت به همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه و فعالیت موردعلاقه خود را به شماره 09903114872 پیامک کنند.

آمنه اسلامی

انتهای پیام

captcha