سپاه و بسیج از علمداران جبهه نخبگی انقلاب هستند
کد خبر: 3806221
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

سپاه و بسیج از علمداران جبهه نخبگی انقلاب هستند

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به اینکه سپاه و بسیج ازجمله علمداران جبهه نخبگی انقلاب هستند، گفت: سپاه پاسداران وظیفه دارد در کنار دیگر نهادهای انقلابی در راستای بزرگداشت شهید مطهری اندیشه‌های این شهید والامقام را در جامعه جاری و ساری ساخته و تبیین کند.

سپاه و بسیج از علمداران جبهه نخبگی انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست خبری به‌ منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین صبح امروز چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
حجت‌الاسلام مهدی مهدی‌جو نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین، در این مراسم بابیان اینکه اندیشه مردم در هر جامعه‌ای متأثر از اندیشمندان خود باید باشد، اظهار کرد: اندیشه متعالی هزینه‌‌بر است و همت و تلاش بسیار می‌طلبد لذا برنامه‌ریزی‌ها باید به این سمت باشد که اندیشه‌محور باشد.
وی افزود: برافراشته‌ترین سلاح در هر جامعه‌ای قلم عالمان و اندیشمندان آن جامعه است ازاین‌رو مبانی اندیشه‌ای و فکری استاد شهید مرتضی مطهری، پایه‌های جمهوری اسلامی را تشکیل داده است.
حجت‌الاسلام مهدی‌جو بیان کرد: برترین معلمان بشر علماء هستند که اندیشیدن را به همه یاد خواهند داد لذا برای ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت باید جامعه به سمت معلم اصلی ازجمله تفکرات شهید مطهری حرکت کند.
وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج ازجمله علمداران جبهه نخبگی انقلاب هستند، ادامه داد: سپاه پاسداران در این راستا وظیفه دارد در کنار دیگر نهادهای انقلابی در راستای بزرگداشت این متفکر بزرگ اندیشه‌های این شهید والامقام را در جامعه جاری و ساری ساخته و تبیین کند.
این مسئول یادآور شد: شهادت شهید مطهری به نام هفته عقیدتی- سیاسی نام‌گذاری شده است لذا در این هفته برنامه‌های مختلفی متناسب با این هفته برگزار خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با انتقاد از عملکرد برخی از سلبریتی‌ها گفت: سلبریتی‌ها گاهاً بی‌سواد و بی‌غیرت نسبت به هویت و فرهنگ دینی و ملی اظهار نظراتی می‌کنند که بازخوردهایی را در بخشی از جامعه دارد.
وی یادآور شد: این اظهار نظرات جای نظرات اندیشمندان ما را گرفته ازاین‌رو محکم‌ترین سپر برای مقابله با چنین تفکراتی پررنگ کردن تفکرات اندیشمندانی چون شهید مطهری است.
حجت‌الاسلام مهدی‌جو در پایان خاطرنشان کرد: سردمداران، عالمان، فرهیختگان، اندیشمندان و سیاستمداران انقلاب باید برای مقابله با هجمه‌های موجود ورود جدی‌تری داشته باشند و سدی محکم در مقابل هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن ایجاد کنند.

انتهای پیام

captcha