برگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد تبریز
کد خبر: 3806287
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

برگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بیست‌وچهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم دانشگاه‌های آزاد اسلامی تبریز با حضور ۱۶۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد.

برگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریزمهدی مهدی‌پور، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در حاشیه برگزار مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، گفت: در مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات 160 نفر که 78 نفر بانوان و 82 نفر آقایان هستند برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که این مسابقات به همت کانون قرآن عترت(ع) معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت کننده‌ها در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به همراه رشته‌های اذان و تواشیح با هم به رقابت می‌پردازند و نفرات اول هر رشته در صورت کسب نمره لازم، به مرحله استانی راه می‌یابند.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، در پایان با تاکید بر این‌که دانشگاه در راستای هر چه بهتر و با کیفیت برگزار شدن این مسابقات نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد، افزود: تلاش بر این است که فرهنگ قرآنی در بین اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه نهادینه شود.
وی خاطرنشان کرد: داوری بخش آقایان را باوردی، جمال پور، محمدزاده و پور بی نظیر و بخش بانوان را نیز خانم ها نصیری، حامد و سابوتی برعهده دارند.

برگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریزبرگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریزبرگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریزبرگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریزبرگزاری بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

انتهای پیام

captcha