آغاز به‌کار جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در فریدونکنار
کد خبر: 3806310
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

آغاز به‌کار جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در فریدونکنار

گروه فعالیت‌های قرآنی- مرحله استانی جشنواره قرآنی رهپویان ولایت صبح امروز پنجم اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار آغاز شد.

آغاز به‌کار جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در فریدونکناربه گزارش ایکنا از مازندران صبح امروز  رقابت 314 نفر از منتخبین قرآنی که مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی رتبه اول تا سوم را کسب کردند در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار به رقابت می‌پردازند.
بر اساس این گزارش، این مسابقات که با شرکت برترین‌های قرآنی مددجویان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال برگزاری است شرکت‌کنندگان در رشته‌های مفاهیم، نهج‌البلاغه، اذان، حفظ،  ترتیل  و قرائت به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.
به گزارش ایکنا، این جشنواره  در دو بخش آقایان و بانوان، از ساعت 10 الی 13 برگزار و قرار است پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام قلی‌پور، امام جمعه بابلسر، مدت 20 دقیقه،برای متسابقین از احکام مطالبی را بازگو کند، همچنین قرار است از ساعت 15 امروز به مدت یک ساعت با حضور دادفر از مربیان برجسته صالحین سپاه درس اخلاق برای متسابقین نیز برگزار شود.
همچنین امروز اختتامیه مسابقات از ساعت 16 الی 17 در همین اردوگاه برگزار خواهد شد و از نفرات برتر با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha