فعالیت 18 پایگاه طرح سبک زندگی اسلامی در زنجان
کد خبر: 3806375
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

فعالیت 18 پایگاه طرح سبک زندگی اسلامی در زنجان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت 18 پایگاه سبک زندگی اسلامی در زنجان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در راستای پیشگیری از طلاق و ترویج عفاف‌گرایی دوره برگزار می‌کنند.

فعالیت 18 پایگاه طرح سبک زندگی اسلامی در زنجانحجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات، اقدام ویژه برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی است و در زنجان نیز مناطق آسیب‌پذیر شناسایی و برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.
وی پیشگیری از طلاق رسمی، عاطفی و عفاف‌گرایی را یکی از محورهای مهم فعالیت‌های تبلیغی خواند و گفت: در همین راستا در حال حاضر 18 پایگاه سبک زندگی اسلامی در زنجان مستقر شده که در قالب 306 ساعت آموزش و در مدت 1 ماه به طور منسجم و منظم فعالیت خواهند داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان هدف از تشکیل پایگاه‌های طرح جامع سبک زندگی اسلامی را اصلاح و تعمیق پبوندهای عاطفی در خانواده، خودباوری، وجدان کاری، اصلاح سبک زندگی و اهتمام به تحکیم بنیان خانواده و تقویت و ارتقای امنیت اخلاقی و روانی و کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی  دانست.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های طرح جامع سبک زندگی اسلامی عمدتا در مناطق محروم و آسیب‌پذیر تشکیل شده است، افزود: زندگی به سبک اسلام ناب محمدی کلید تمام مشکلات اجتماعی از جمله طلاق است.
صفی‌یاری با اشاره به اینکه طرح جامع سبک زندگی اسلامی برای عموم مردم برگزار می‌شود، یاد‌آور شد: اساتید حاضر در این پایگاه‌ها از اساتید توانمند و آگاه در حوزه آموزه‌های دینی و مسائل اجتماعی به‌شمار می‌آیند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز طرح جامع سبک زندگی اسلامی در 55 پایگاه فرهنگی با موضوع رساله حقوقی امام سجاد (ع) اقدام به برگزاری دوره کردند.
انتهای پیام
captcha