۴۴ خانوار مددجو بر اثر سیلاب سیستان آسیب دیدند
کد خبر: 3806742
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

۴۴ خانوار مددجو بر اثر سیلاب سیستان آسیب دیدند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد بر اثر سیلاب در منطقه سیستان آسیب دیدند که کار سرکشی و تأمین برخی اقلام مورد نیاز آنان انجام شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: 44 خانوار تحت پوشش کمیته امداد براثر سیلاب در منطقه سیستان آسیب دیدند که کار سرکشی و تامین برخی اقلام مورد نیاز آنان انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در شهرستان هیرمند مرحله نخست شناسایی کمبودها و نیازهای اساسی مددجویان کمیته امداد انجام شده؛ طبق برنامه‌ریزی انجام شده 50 عدد پنکه و 100 سبد غذایی توسط کمیته امداد امام (ره) برای سیل‌ زدگان شهرستان هیرمند در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تهیه سبد بهداشتی در دستور کار این نهاد است که بزودی تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد، افزود: روز گذشته هزار پرس غذای گرم توسط کمیته امداد امام (ره) طبخ و در بین خانواده‌های سیل‌زده هیرمند توزیع شد.
عبادی افزود: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی خود را می‌توانند با شماره‌گیری کد #054*8877*یا از طریق واریز به شماره 0107073434006 و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد این استان به هموطنان در مناطق سیل زده اهدا کنند.

انتهای پیام

captcha