شرکت ۱۱ هزار نوجوان سمنانی در هشتمین جشنواره نوجوان سالم
کد خبر: 3807094
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

شرکت ۱۱ هزار نوجوان سمنانی در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

گروه اجتماعی ــ معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش سمنان با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۲۰۰ اثر به مرحله کشوری راه‌یافته است.

شرکت 11 هزار نفر نوجوان سمنانی در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا حاجی‌قاسمی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش سمنان ظهر امروز، 8 اردیبهشت در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان در سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر شامل دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان سمنان شرکت کردند، اظهار کرد: این جشنواره هم‌زمان در ۱۱ شهر استان سمنان برگزار و آثار به دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی ادامه داد: از بین آثار ارسالی ۲۰۰ اثر به مرحله کشوری راه‌یافته که آثار ارائه‌شده در چهارچوب مقاله، داستان، نقاشی، روزنامه دیواری و عکاسی را شامل می‌شود.

حاجی‌قاسمی با بیان اینکه یکی از اهداف آموزش‌وپرورش شناساندن آسیب‌های اجتماعی به نوجوانان و ارائه راهکار مبارزه با آن است متذکر شد: برای ترویج سبک زندگی سالم زمینه حضور حداکثری دانش‌آموزان در جشنواره نوجوان سالم فراهم‌ شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، یاداور شد: با توجه به اینکه نوجوانی دوران طلایی یک فرد محسوب می‌شود درصدد هستیم تا در قالب این قبیل جشنواره در حوزه اعتیاد و خشونت نوجوانان آگاهی بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام

captcha