مطالعه آثار شهید مطهری جهت مصونیت از انحرافات ضروری است
کد خبر: 3807918
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

مطالعه آثار شهید مطهری جهت مصونیت از انحرافات ضروری است

گروه سیاسی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: شهید مطهری دارای آثار و تالیفات ارزشمندی است و برای مصون ماندن از انحرافات نیاز به مطالعه آثار شهید مطهری است.

شهید مطهری دارای آثار و تألیفات ارزشمندی است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام امید درویشی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه بندرعباس، چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری‌(ره) و هفته عقیدتی ـ سیاسی و هفته معلم اظهار کرد: هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه از ۷ الی ۱۲ اردیبهشت و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت هفته عقیدتی ـ سیاسی در بسیج است.
وی ضمن تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی تصریح کرد: بیش از ۳۵ برنامه در سطح رده‌های مقاومت در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.
مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه بندرعباس افزود: تجلیل از مربیان عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج، سرکشی از خانواده شهدا، روحانی و معلم، غبارروبی گلزار شهدا، نشست روشنگری و سرکشی از خانه سالمندان، مسابقه خطاطی، اعزام مبلغ به رده‌های مقاومت از جمله برنامه‌های این هفته است.
حجت‌الاسلام درویشی در پایان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات ورزشی، دیدار با امام‌جمعه، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس است.
انتهای پیام

captcha