اعلام زمان و مکان برگزاری نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3808690
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

اعلام زمان و مکان برگزاری نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی – زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتب و نرم‌افزارهای قرآنی چهارمحال و بختیاری در جلسه برنامه‌ریزی این نمایشگاه اعلام شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صبح امروز 14 اردیبهشت در جلسه برنامه‌ریزی نمایشگاه بزرگ کتب و نرم‌افزارهای قرآنی که با حضور دستگاه‌های متولی در اداره کل ارشاد استان برگزار شد، با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه 22 تا 29 اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تغییر ساعت بازدید از نمایشگاه با درخواست ناشران و غرفه داران، افزود: علاقه مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 22 از این نمایشگاه بزرگ قرآنی دیدن کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کتب ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیفی 10 تا 50 درصد به فروش می‌رسند، اظهار کرد: تعویض کتب قدیمی قرآن با کتب جدید از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
کارگران از برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت در حاشیه نمایشگاه بزرگ قرآن استان خبر داد و تصریح کرد: حدود 45 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات و فعالیت‌های قرآنی استان را معرفی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری شب‌های شعر و خاطره، اکران فیلم‌های کوتاه و بلند، غرفه «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید»، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست‌های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه علوم قرآنی است.
انتهای پیام

captcha