اجرای طرح نظارتی ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3808868
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

اجرای طرح نظارتی ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۳ اردیبهشت‌ماه در این استان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده، ریئس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید انواع مواد غذایی به‌ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، انواع خرما و شیرینی‌هایی مثل زولبیا و بامیه، طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در مرکز استان و همزمان در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: در این طرح، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی تشدید خواهد شد و رسیدگی به شکایت‌ها، گزارش‌های مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی صنوف در سطح استان با سرعت و دقت بیشتری صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی، ایجاد آرامش در بازار در ماه مبارک رمضان، پایش مستمر بازار و برنامه‌ریزی برای نظارت بر تأمین و توزیع به‌موقع اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات، خرما، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و ... از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
دیودیده تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۳ اردیبهشت‌ماه در سطح استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha