کمک به سیل‌زدگان ایران در گردهمایی کشمیر
کد خبر: 3809240
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

کمک به سیل‌زدگان ایران در گردهمایی کشمیر

گروه بین‌الملل – گردهمایی سالانه علمای شیعه و سنی کشمیر هند با موضوع مهدویت برگزار شد که در این گردهمایی، برای سیل‌زدگان ایرانی نیز کمک جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا از کشمیر؛ روز یکشنبه صدها نفر از مردم منطقه بودگام در کشمیر هند، در همایشی با موضوع مهدویت شرکت کردند.
 
این گردهمایی هر ساله با عنوان کنفرانس امام مهدی (ع) در امام بارگاه نور زهرا (س) در روستای «سوتهسو کلان» از سوی جوانان منطقه برگزار می‌شود.

در گردهمایی امسال علمای شیعه و سنی منطقه درباره موضوع مهدویت و نیاز منطقه به تبیین این مفهوم به سخنرانی پرداختند. آنها همچنین با انتقاد از نظام‌های سلطه‌گر جهانی، همبستگی خود را با مظلومان جهان اعهلام کردند. همچنین تعدادی از جوانان منطقه به طرح دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.
کمک به سیل‌زدگان ایران در گردهمایی مهدویت در کشمیر
عکس از سیف‌علی بدگامی - کشمیر

«عاصف علی» یکی از سخنرانان گفت: اگر مسلمانان مفهوم عمیق مهدویت را درک کنند می‌توانند در همه جنبه‌ها بر جهان حاکم شوند. بنابر این وظیفه ماست که مردم را از نیاز به مهدویت آگاه کنیم.
 
کمک به سیل‌زدگان ایران در گردهمایی مهدویت در کشمیر
 
در حاشیه این گردهمایی غرفه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان ایران برپا شد. این گردهمایی با قرائت دعای فرج و دعا برای قربانیان سیل ایران به پایان رسید.  
 
انتهای پیام
captcha