ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی است
کد خبر: 3810184
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی است

گروه اجتماعی- معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: : امروز فضای مجازی و رسانه‌ای فرصتی ویژه‌ای را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به وجود آورده و باید تولید محتای مناسب برای آن فراهم شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی استبه گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی 19 اردیبشهت‌ماه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: شهدا برای حفظ آرمان‌های دینی و اسلامی از بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند و امروز وظیفه ماست تا خدمت صادقانه را بدن منت به جامعه عرضه داریم.
 وی، وظیفه این شورا را ترویج آگاهانه و تبلیغ هنرمندانه از جایگاه شهید در جامعه امروز دانست و گفت: شهدا الگوی عملی برای جامعه هستند و هر کس در هر نقشی باید برای پاس‌داشت این الگوها تلاش کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره اجرای برنامه نهضت دیدار با خانواده شهدا بیان کرد: خانواده شهدا این انتظار و نیاز را ندارند اما ما برای ادای دین خود به دیدار آن‌ها می‌رویم تا به جامعه پیام دهیم که آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون فداکاری شهدا است.
وی به تدوین برنامه و مشخص کردن اولویت‌‌های کاری دستگاه‌های مسئول در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال‌جاری تاکید کرد و افزود: باید کار را با عزم جدی و عملیاتی طراحی و از ظرفیت‌های موجود در استان به درستی استفاده شود.
مرادی‌نافچی شهدا را منشا و مقوم اتحاد خواند و افزود: هدف از برگزاری مراسم تجلیل این است که بگوییم نگاه، نفس و دعای شهدا در جامعه جاری و ساری است. مراسم یادواره شهدا فرصتی است تا به دنیا اتحاد و استکبارستیزی خود در مقابل سیاست‌های غیراخلاقی آمریکا را نشان دهیم.
 این مسئول یادآور شد: امروز فضای مجازی و رسانه‌ای فرصتی در جامعه به وجود آورده و از کمیته‌های هفت‌گانه انتظار داریم ضمن ارائه گزارش عملکرد خود برای فضای مجازی، محتوای لازم مهیا شود.
وی در مورد ساخت المان شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: شهدا از عامه مردم هستند اما ایثارگری آن‌ها باید در جامعه بروز و ظهور یابد. گلزار شهدا نماد جلوه‌گری ایثار شهدا است و بهسازی و نوسازی باید به درستی انجام شود.
انتهای پیام
captcha