برگزاری ۱۵۰ کرسی تفسیر قرآن در زاهدان
کد خبر: 3810419
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

برگزاری ۱۵۰ کرسی تفسیر قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۵۰ کرسی تفسیر قرآن با حضور حجت‌الاسلام زاهری، اعزامی از مجمع عالی تفسیر قرآن کریم کشور در شهرستان زاهدان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن اشرفیان، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، 150 کرسی تفسیر قرآن با حضور حجت‌الاسلام زاهری، اعزامی از مجمع عالی تفسیر قرآن کریم کشور در شهرستان زاهدان برپا می‌شود.
وی اظهار کرد: کرسی تفسیر قرآن کریم هر روز صبح ساعت 6:45 تا 7:45 در نمازخانه ارتش و ساعت 9 تا 10 صبح نیز در نمازخانه اداره‌کل زندان و بند آقایان برگزار می‌شود؛ همچنین این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: مسجد سجادیه زاهدان از ساعت 18 تا اذان مغرب و سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان نیز ساعت 21 تا 22 هر شب میزبان کرسی تفسیر قرآن خواهد بود.
وی بیان کرد: همچنین به‌مناسبت ماه رمضان، ۵۰ روحانی مبلغ از قم به استان اعزام شده‌اند و در این ایام، علاوه بر تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف، اداره‌کل اوقاف را در برگزاری برنامه‌ها یاری می‌کنند.
اشرفیان اظهار کرد: این روحانیان مبلغ با هزینه واقفان خیراندیش دعوت می‌شوند و در طول ماه مبارک به فعالیت‌هایی از قبیل برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی، اجرای برنامه‌هایی جهت جذب نوجوانان به مساجد و تبیین مسائل روز از جمله سخنرانی درباره شعار سال می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha