اعلام ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه دریانوردی چابهار
کد خبر: 3810432
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

اعلام ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه دریانوردی چابهار

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: به‌مناسبت گرامیداشت ماه رمضان و بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از برکات این ماه، محافل انس با قرآن، گفتمان‌های دینی و حلقه‌های تربیتی با حضور مبلغان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت ماه رمضان و بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از برکات این ماه، محافل انس با قرآن، گفتمان‌های دینی و حلقه‌های تربیتی با حضور مبلغین در این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: محافل انس با قرآن و مراسم جزء‌خوانی هر روز در طول ماه مبارک، ساعاتی قبل از هنگامه افطار با حضور قاریان دانشجو در مسجد نبوت دانشگاه دریانوردی برگزار می‌شود؛ همچنین در وقت سحر نیز مراسم مناجات‌خوانی برپا می‌شود.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه دریانوردی چابهار بیان کرد: همچنین امسال برای نخستین بار ویژه‌برنامه «‌چالش خوابگاهی» نیز برنامه‌ریزی شده است که در آن، مبلغان اعزامی با حضور در خوابگاه‌ها و برپایی حلقه‌های معرفتی و سیاسی، با دانشجویان به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند.
قاسمی‌نژاد اظهار کرد: در این جلسات، علاوه بر آنکه دانشجویان فرصت اظهار نظر در مورد مسائل مختلف و طرح مشکلات خود را پیدا می‌کنند، می‌توانند شبهات و پرسش‌های اعتقادی خود را نیز با مبلغان در میان بگذارند.

انتهای پیام

captcha