خالد الطرودی؛ نماینده تونس در نمایشگاه قرآن تهران
کد خبر: 3810636
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

خالد الطرودی؛ نماینده تونس در نمایشگاه قرآن تهران

گروه بین‌الملل ـ خالد الطرودی، مدیر مرکز تحقیقات اسلامی قیروان به عنوان نماینده تونس در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عازم کشورمان می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ خالد الطرودی، استاد دانشگاه زیتونه و مدیر «مرکز تحقیقات اسلامی قیروان» با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران و دعوت رسمی معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای شرکت در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عازم کشورمان می‌شود.

وی در دیدار ضمن حضور در رایزنی فرهنگی ایران در تونس با علیرضا فدوی، سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان ضمن تشکر به خاطر اهتمام به تقویت روابط علمی و فرهنگی میان اساتید و نخبگان ایران و تونس، گفت: باعث افتخار من است که می‌توانم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن ایران شرکت کنم.

وی اظهار کرد: سفر به ایران از آرزوهای دوران کودکی من بوده است که محقق می‌شود. در نظر دارم پس از بازگشت به تونس، ارتباطی مستمر با رایزنی فرهنگی کشورمان داشته باشم.

در ادامه، فدوی درباره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران گفت: این نمایشگاه به عنوان یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند فرهنگی ایران در حوزه علوم قرآنی و قرآن کریم است.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر تونس از 9 کشور دیگر از جمله پاکستان، ترکیه، یمن، هند، عراق، اندونزی، فلسطین، افغانستان و روسیه برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران دعوت شده‌اند.

سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان در تونس شعار امسال نمایشگاه قرآن کریم را «قرآن معنای زندگی» عنوان کرد و گفت: هدف این نمایشگاه تلاش در جهت توسعه و ترویج آموزه‌های قرآن و عترت و انس با آن در جامعه است و امیدواریم که با توجه به تخصص و مطالعات «خالد الطرودی» در حوزه علوم اسلامی و قرآنی، غرفه تونس حضوری شایسته‌ای در این دوره نمایشگاه داشته باشد.

آماده//خالد الطرودی؛ نماینده تونس در نمایشگاه قرآن تهران

انتهای پیام

captcha