دانش‌آموز چابهاری رتبه برتر رقابت‌های بین‌المللی ریاضی را کسب کرد
کد خبر: 3810800
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

دانش‌آموز چابهاری رتبه برتر رقابت‌های بین‌المللی ریاضی را کسب کرد

گروه اجتماعی ــ دانش‌آموز پایه نهم مدرسه نمونه دولتی راه انبیاء چابهار توانست رتبه برتر آزمون بین‌المللی واترلو کانادا را کسب کند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان، غزل بهجتی، دانش‌آموز پایه نهم مدرسه نمونه دولتی راه انبیاء چابهار توانست رتبه برتر آزمون بین‌المللی واترلو کانادا را کسب کند.
علی مرادی، مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در این خصوص بیان کرد: آزمون بین‌المللی واترلو هرساله در بین 80 کشور جهان برگزار می‌شود که اواخر سال گذشته شاهد برگزاری آن بودیم و نتایج آن به تازگی اعلام شد.
وی ادامه داد: مرکز آموزش ریاضی و رایانه دانشگاه واترلو کانادا بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین سازمان برای ترویج و انجام فعالیت‌های مرتبط با علوم ریاضی و رایانه است.
مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این مرکز در دانشکده ریاضی دانشگاه واترلو واقع شده و افزایش علاقه‌مندی، لذت بخشی و کسب توانایی در علوم ریاضیات و رایانه بین دانش‌آموزان و علاقه‌مندان در کانادا و سراسر جهان مهمترین اهداف این مرکز به شمار می‌آید.

انتهای پیام

captcha