ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام شد
کد خبر: 3810834
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام شد

گروه اجتماعی ــ کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در طول ماه رمضان، ویژه‌‌برنامه‌هایی با هدف معرفت‌افزایی و بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از برکات این ماه مبارک برگزار می‌شود.

هدایت وحیدی، کارشناس امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: در طول ماه رمضان، ویژه‌‌برنامه‌هایی با هدف معرفت‌افزایی و بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از برکات این ماه مبارک برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: در طول ماه مبارک، هر روز جلسات جزءخوانی قرآن کریم از ساعت 6 عصر آغاز می‌شود که مسجد حضرت قائم(عج) واقع در دانشکده مهندسی شهید نیکبخت برای دانشجویان پسر و حسینیه بقیة الله واقع در دانشکده ادبیات نیز برای بانوان در نظر گرفته شده است.
کارشناس فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: سلسله جلسات «معرفت رضوان» عنوان برنامه دیگری است که هر هفته پنجشنبه‌ها با موضوع «خانواده در سیره نبوی» و با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیلی، مدرس دعوتی از قم، ویژه اساتید دانشگاه و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: کارگاه «فضای مجازی و تربیت نسل جدید» با سخنرانی حجت‌الاسلام صالح اصغری، استاد دعوتی از قم، روز سه‌شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه ویژه اساتید و خانواده‌های آن‌ها ساعت 12 تا 14 در تالار معراج دانشگاه برپا خواهد شد.
وحیدی اظهار کرد: ساختمان بعثت دانشگاه سیستان و بلوچستان روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 27 تا 29 اردیبهشت‌ماه، ساعت 20:30 میزبان کارگاه آرامش‌پژوهی با سخنرانی حجت‌الاسلام امیری طیبی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha