جشن گلریزان در طارم برگزار می‌شود
کد خبر: 3810888
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
برای اولین بار؛

جشن گلریزان در طارم برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس دادگستری شهرستان طارم گفت: برای اولین بار جشن گلریزان به‌منظور آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، اول خردادماه در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

برگزاری جشن گلریزان برای اولین بار در طارمبه گزارش ایکنا از زنجان، علیرضا عسگری، رئیس دادگستری شهرستان طارم در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این جشن برای اولین بار با همکاری ستاد دیه مرکز استان در نیمه دوم ماه رمضان برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: کمک و یاری مردم خیر و نوع دوست در کنار گرفتن قسمتی از رضایت شاکیان خصوصی توسط ستاد دیه موجب آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خواهد شد.
وی در ادامه یادآور شد: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به خاطر دیه تصادف، مهریه، نفقه همسر و سایر محکومیت‌های مالی غیرعمد در حبس به سر می‌برند.
عسکری ادامه داد: زندانی شدن محکوم مالی ناشی از جرایم غیرعمد علاوه بر اینکه آسیب‌هایی را برای خود فرد ایجاد می‌کند، سبب ورود آسیب به خانواده زندانیان و جامعه نیز می‌شود.
این مسئول ادامه داد: اولین جشن گلریزان شهرستان طارم اول خرداد ماه مصادف با ۱۶ ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان با حضور خیرین برگزار می‌شود که کمک‌های جمع‌آوری شده از این جشن صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و سایر محکومیت‌های مالی خواهد شد.
رئیس دادگستری شهرستان طارم تاکید کرد: از عموم مردم خیر و نوع‌دوست هم دعوت می‌کنیم در این مراسم خداپسندانه شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha