اجرای برنامه‌های ویژه دانشگاه جامع علمی ــ کاربردی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811303
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

اجرای برنامه‌های ویژه دانشگاه جامع علمی ــ کاربردی در نمایشگاه قرآن

گروه دانشگاه ــ غرفه دانشگاه جامع علمی ــ کاربردی برنامه‌های ویژه‌ای را در ایام نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اجرا می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ دانشگاه جامع علمی ــ کاربردی که همه ساله با ارائه برنامه‌های فراوان و جذاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مخاطبان فراوانی را جذب می‌کند، امسال نیز با برنامه‌های ویژه‌ای در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته است.
غرفه این دانشگاه که در بخش دانشگاهی نمایشگاه بیست و هفتم واقع شده است، در ایام نمایشگاه و طی هر شب برنامه مسابقه پرسش و پاسخ قرآنی را برگزار می‌کند و در نهایت نیز به مخاطبانی که به هر یک از سؤالات پاسخ دقیق و درست دهند، به رسم یادبود جوایزی اهدا می‌کند.
همچنین، در این غرفه، آثار مختلف هنری دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی ــ کاربردی برای حضار و علاقه‌مندان ارائه شده است و در کنار این آثار نیز برنامه خطاطی آیات الهی اسماء الله و آیات الهی قرآن کریم نیز طی هر شب در محل غرفه اجرا می‌شود.
اجراری برنامه سخنرانی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رجب بیت‌اللهی در رابطه با مسائل مختلف قرآنی از جمله سبک زندگی ایرانی ــ اسلامی و نیز بخش‌های دیگری همچون تئاتر و ... از جمله برنامه‌های مختلفی است که از سوی دانشگاه علمی ــ کاربردی در ایام نمایشگاه اجرایی می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.
انتهای پیام

captcha