حضور مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران با رونمایی از دو طرح قرآنی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811701
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷

حضور مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران با رونمایی از دو طرح قرآنی در نمایشگاه قرآن

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران با رونمایی از دو طرح جدید قرآنی در بخش مؤسسات و نهادهای دولتی این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش ایکنا؛  رونمایی از دو ایده، راه اندازی دوره مکالمه عربی ویژه حافظان 20 جزء به بالا و به شرط دارا بودن بالا 18 سال، دعوت به وزارت خارجه برای کار و مترجمی و همچنین مسابقه قرآنی ماهیانه رضوان از جمله خدماتی است که به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

در مسابقه قرآنی رضوان هر ماه 10 تا 15 سؤال قرآنی مطرح می شود که پس از ارسال پاسخ شرکت کنندگان، نت برگ هایی دریافت می کنند که برگزیدگان می توانند با مراجعه به مراکزی چون شهر فرش، فروشگاه های لوازم خانگی، پوشاک و ... هدیه خود را تهیه کنند.

همچنین طی بازدید از این غرفه، بازدیدکنندگان می توانند با تخفیف از ثبت نام در دوره هایی چون قرائت تحقیق و تریل، صوت و لحن، حفظ یک، دو، سه و پنج ساله، آمادگی کنکور، تربیت معلم و تربیت داور برخوردار باشند.

در کنار آن نیز نقاشی قرآنی برای خردسالان، طرح والدین رضوانی با موضوع احادیث تربیتی برای والدین و ... در این غرفه عرضه می شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha