ارائه مشاوره‌های ازدواج، خانواده و کودک در غرفه جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3811712
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳

ارائه مشاوره‌های ازدواج، خانواده و کودک در غرفه جهاد دانشگاهی

گروه دانشگاه ــ بخش دانشگاهی نمایشگاه امسال با مشارکت و حضور فعال مجموعا ۱۸ دانشگاه و نهاد دانشگاهی از جمله جهاد دانشگاهی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بسیج دانشجویی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم و دانشگاه‌های زیر مجموعه آن شامل دانشگاه‌های تهران، قرآن و حدیث، علم و صنعت، علامه طباطبایی، علوم و معارف قرآن، علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، هنر، پیام‌نور کار خود را از ۲۲ اردیبهشت‌ در فضای ۶۰۰ متری انتهای سالن اصلی شبستان آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا؛  غرفه جهاد دانشگاهی با حضور سه مرکز زیرمجموعه سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از جمله مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی، مرکز فعالیت‌های قرآنی و مرکز رشد هنر و فناوری‌های قرآنی، خدماتی را به مخاطبان و بازدیدکنندگان بخش دانشگاهی ارائه می‌کند.

مرکز آموزش مشاوره و خدمات روانشناسی مستقر در این غرفه، همه روزه، پیش و پس از افطار و در ایام برپایی نمایشگاه قرآن اقدام به ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج، خانواده و کودک می‌کند.

مهدی بیاتی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی دو کارشناس حاضر در این غرفه هستند که به ارائه مشاوره‌های مذکور می‌پردازند.

این مرکز همچنین به تبلیغات دوره‌های آموزشی تربیت مربی قرآن، مربی مهد و مبلغین دینی و جذب علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌پردازد.

در این بخش از غرفه جهاد دانشگاهی همچنین کارگاه‌های متعددی در حوزه مهارت‌های زندگی و فرزند پروری با رویکرد اسلامی (فرزند پروری اسلامی و خانواده موفق) برگزار می‌شود.

کارگاهی ویژه تربیت مشاور با محوریت دانشجویان رشته روانشناسی از دیگر برنامه‌های مرکز آموزش مشاوره و خدمات روانشناسی جهاد دانشگاهی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha