کتاب «روضه‌های قرآنی» در دست تدوین است
کد خبر: 3811774
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور خبر داد:

کتاب «روضه‌های قرآنی» در دست تدوین است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان بسیج مداحان کشور از تهیه و تدوین کتاب «روضه‌های قرآنی» برگرفته از آیات قرآن، روایات، سیره و زندگی‌نامه اهل بیت(س) خبر داد.

یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: سازمان بسیج مداحان پیگیر تهیه و تدوین کتاب «روضه‌های قرآنی» برای نخستین بار در سطح کشور است.
وی ادامه داد: این کتاب برگرفته از آیات قرآنی، روایات، سیره و زندگی‌نامه اهل بیت(س) بوده و به‌زودی به دست چاپ سپرده می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در خصوص اهداف تشکیل سازمان بسیج مداحان، بیان کرد: بسیج مداحان از سال 88 با اهدافی نظیر توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، اجرای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جذب و آموزش مداحان، ارتقای معرفت دینی و مبارزه با جریان‌های افراطی آغاز به‌کار کرد.
ارجونی با بیان اینکه حدود 300 عنوان برنامه برای سال‌ جاری در کشور تدوین شده است، افزود: آموزش اعضای تحت پوشش و حمایت از آثار فرهنگی، آموزشی و تربیتی فاخر در حوزه اهل بیت(ع) با تأکید بر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان مداحان کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

captcha