رمز پیروزی در امور دنیوی، مقاومت است
کد خبر: 3811777
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

رمز پیروزی در امور دنیوی، مقاومت است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه پلدشت گفت: رمز پیروزی در امور دنیوی، مقاومت بوده و عزت و سعادت هر ملتی نیز در سایه ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

رمز پیروزی در امورات دنیوی، مقاومت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، صبح امروز، 25 اردیبهشت ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد که در سالن فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، با اشاره به اهمیت بزرگداشت سوم خرداد ماه گفت: رمز پیروزی در امورات دنیوی، مقاومت بوده و عزت و سعادت هر ملتی نیز در سایه ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مسائل و مشکلات را به‌راحتی پشت‌سر بگذاریم، باید استقامت و مقاومت داشته باشیم،؛ لذا کشور ما امروز به الگوی مقاومت در دنیا و منطقه تبدیل شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبی اظهار کرد: امروز در سایه ایثارگری رزمندگان، جبهه مقاومت در هر نقطه‌ای از جهان فعال شده و در برابر کفر و استکبار دشمنان اسلام ایستادگی می‌کند.
امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه در آزادسازی خرمشهر، دشمنان اسلام بزرگترین شکست خود را تجربه کردند، خاطرنشان کرد: اگر نسل‌های سوم و چهارم روحیه سال‌های جنگ را در وجود خود حفظ کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را شکست دهد.
انتهای پیام

captcha