نام‌نویسی دور جدید طرح ملی تلاوت آغاز شد/ حضور دختران در طرح برای اولین‌بار
کد خبر: 3811847
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

نام‌نویسی دور جدید طرح ملی تلاوت آغاز شد/ حضور دختران در طرح برای اولین‌بار

دبیر ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت از آغاز نام‌نویسی دور جدید طرح خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار دوره‌های ویژه دختران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: نام‌نویسی دوره جدید طرح ملی تلاوت از طریق سایت این طرح آغاز شده و تا ۲۰ خرداد‌ماه ادامه دارد.

اجرای طرح در ۱۷ مؤسسه از ۱۳ استان

حسین مقدم‌کیا دبیر ستاد طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: نام‌نویسی دور جدید طرح تا روز ۲۰ خرداد‌ماه ادامه دارد و دوره‌ها از تیر‌ماه آغاز می‌شود. همچنین ۱۷ مؤسسه در ۱۳ استان به عنوان مؤسسات متولی نام‌نویسی درنظر گرفته‌ شده‌اند تا دوره جدید طرح در مؤسسات مذکور ساماندهی شود.

حضور دختران در طرح برای اولین‌بار

مقدم‌کیا از برگزاری طرح برای دختران برای اولین‌بار خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار این طرح ویژه دختران هم اجرا می‌شود و این عزیزان در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند در دوره‌های ما شرکت کنند. همچنین دوره‌های طرح برای پسران هم در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

 

 

وی از نام‌نویسی دور جدید از طریق سامانه اینترنتی طرح ملی تلاوت خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان در سراسر کشور از طریق سایت طرح ملی تلاوت به نشانی www.melitelavat.ir فراهم شده و عزیزانی که دسترسی به سایت ندارند می‌توانند با مراجعه حضوری به مؤسسات منتخب جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

افزوده شدن دوره پیش‌نیاز به طرح ملی تلاوت

دبیر طرح ملی تلاوت درخصوص آخرین تغییرات طرح گفت: امسال برای اولین‌بار دوره پیش‌نیاز به طرح اضافه شده و متقاضیان باید ابتدا در این دوره شرکت‌کنند و پس از موفقیت در آزمون ورودی به دوره‌های اصلی طرح ملحق شوند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان ابتدا در دوره‌ای دوماهه که تابستان برگزار می‌شوند شرکت‌می‌کنند و منتخبان این دوره دوماهه به عنوان نخبگان و استعداد‌های برتر راهی دوره اصلی که ۶ ساله است، می‌شوند. همچنین با روش جدید دیگر دوره‌های ملکوت و ابرار برگزار نخواهد شد.

برگزاری دوره‌های اصلی، طی ۳ دوره ۲ساله

مقدم‌کیا از برگزاری دوره اصلی از مهر‌ماه ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: فرایند برگزاری طرح به این صورت است که شرکت‌کنندگان در سه دوره دو ساله حضور می‌یابند و پس از گذراندن هر دوره دوساله و در صورت موفقیت در آزمون‌ها وارد دوره بعد می‌شوند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۵
0
0
سلام، ببخشین این چه طرحیه و چه جوری دخترانی که به سن بلوغ رسیدن و از نظر شرعی تلاوت در محافل مردانه ایراد داره رو برای این طرح دعوت کردن !!!!؟؟؟
جای بسی تعجبه!
captcha