نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در شهرکرد برگزار شد
کد خبر: 3811905
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در شهرکرد برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان شهرکرد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد و به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار،  نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان شهرکرد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد و به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرکردروز گذشته 24 اردیبهشت ماه  برگزار شد.

اسماعیل عسگری، رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.

وی افزود به مناسبت سوم خرداد برنامه‌های متنوعی ازجمله سرکشی از خانواده شهدای سوم خرداد، نصب بنر به همین مناسبت در سطح شهر و گل باران قبور مطهر شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی گل باران قبور مطهر شهدای شهرکرد را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد عنوان و افزود این ویژه‌برنامه صبح روز پنج‌شنبه دوم خرداد 97 با حضور مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی برگزار و ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با آرمان‌های این عزیزان تجدید پیمان خواهد شد.

انتهای پیام

captcha