جشن ‌«روزه اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3811919
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

جشن ‌«روزه اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن سراسری «روزه اولی‌ها» در استان خبر داد و گفت: این جشن به همت کانون فرهنگی ـ هنری آفرینش در مسجد امام رضا(ع) گندمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن اعلام این خبر افزود: جشن «روزه اولی‌ها»، همزمان با سراسر کشور به میزبانی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مسجد امام رضا(ع) گندمان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: برپایی جشن روزه اولی‌ها با حضور بیش از ۵۰ نفر از روزه اولی‌های عضو کانون‌های مساجد در شهر گندمان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در جشن سراسری روزه اولی‌‎ها که به همت کانون فرهنگی هنری آفرینش در مسجد امام رضا (ع) گندمان برگزار می‌شود، مسئولین ارشد استانی و شهرستانی، اولیاء و نمازگزاران نیز حضور دارند.

مظاهری، تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم روزه اولی‌ها و تعظیم شعائر دینی را از اهداف برگزاری جشن سراسری روزه اولی ها در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

وی در ادامه ابراز کرد: تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان، سخنرانی، قصه گویی، تواشیح، سرود، مولودی خوانی، قرائت قرآن و تشویق و معرفی روزه اولی‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی جشن سراسری «روزه اولی ها» در مسجد امام رضا(ع) گندمان است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، مسابقه قرآنی و قرعه‌کشی و قرائت عهد نامه را از دیگر برنامه‌های جشن سراسری «روزه اولی‌ها» برشمرد.

به گفته وی جشن سراسری «روزه اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه ٢٩ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ١٨ در مسجد امام رضا(ع) گندمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha