استفاده از ظرفیت 3 هزار مبلغ دینی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی در فارس
کد خبر: 3811953
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

استفاده از ظرفیت 3 هزار مبلغ دینی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی در فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس كل دادگستری فارس با اشاره به وجود 3 هزار مبلغ دینی در این استان گفت: این ظرفیت در استان می‌تواند كمك شایانی به تقویت اعتقادات عمومی مردم و در نتیجه كاهش آسیب‌های اجتماعی كند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس عصر دیروز در دیدار با مدیركل تبلیغات اسلامی این استان گفت: وجود ظرفیت 3 هزار مبلغ دینی این نهاد در سراسر استان می‌تواند کمک شایانی در راستای ارشاد و تقویت اعتقادات عمومی مردم و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.
وی با بیان اینکه در موضوع کنترل آسیب‌ها و پیشگیری از وقوع جرم نیازمند کمک‌ها و پشتیبانی‌های مجموعه تبلیغات اسلامی استان هستیم از آمادگی مجموعه قضایی استان در حمایت از طرح‌های کارشناسی مبلغان دینی و ایجاد زمینه اجرای آن در قالب کارگروه‌های تخصصی خبر داد.
در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی به عنوان رئیس کل دادگستری فارس با تقدیر حُسن انتخاب رئیس قوه قضائیه این انتصاب را لازمه تحول در مجموعه قضایی خواند و افزود: لازمه تحول وجود نیروهای انقلابی و جهادی است.
وی همچنین گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی استان آماده هر گونه همکاری تبلیغی و فرهنگی در قالب جلسات گفتمان، حضور میدانی و اتاق فکر و همچنین تدوین توافق‌نامه در قالب برنامه‌های مشترک کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با مجموعه قضایی استان است.
انتهای پیام

captcha