مسابقه «قدس؛ پایتخت ابدی فلسطین» در دمشق برگزار می‌شود
کد خبر: 3811964
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

مسابقه «قدس؛ پایتخت ابدی فلسطین» در دمشق برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل ـ مسابقه ادبی و هنری «با مقاومت .. قدس پایتخت ابدی فلسطین» به مناسبت روز جهانی قدس با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در دمشق، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به مناسبت روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، رایزنی فرهنگی ایران در سوریه با همکاری تعدادی از تشکل‌‎های فلسطینی شامل انجمن دوستی ایران و فلسطین، اتحادیه نویسندگان و ادبای فلسطین، اتحادیه هنرمندان تجسمی فلسطین و ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطینی، مسابقه ادبی و هنری برگزار می‌کند.

این مسابقه در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، مقاله و هنر تجسمی در شاخه‌های نقاشی، گرافیک و کاریکاتور با عنوان «با مقاومت .. قدس پایتخت ابدی فلسطین» برگزار خواهد شد.

این مسابقه در سال گذشته برای نخستین‌بار برگزار و با استقبال خوبی روبرو شد و انعکاس مثبتی در محافل ادبی و هنری داشت؛ لذا در سال جاری دومین دوره آن با تنوع بیشتری در بخش هنری و با همکاری تشکل‌های فلسطینی بیشتری برگزار می‌شود.

بنابر اعلام این خبر، نشست خبری مسابقه دیروز (24 اردیبهشت‌ماه) با حضور رایزن فرهنگی کشورمان و مسئولان تشکل‌های فلسطینی در مقر اتحادیه نویسندگان و ادبای فلسطین در دمشق برگزار شد و طی آن محورها و بخش‌های مسابقه برای حاضران توضیح و به پرسش‌های آنان پاسخ داده شد.

انتهای پیام

captcha