بیش از 667 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد
کد خبر: 3811965
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

بیش از 667 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۶۷ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار غلامعباس غلامزاده 25 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نظام و نیروی انتظامی، مبارزه همه جانبه با مواد مخدر است.
وی افزود: باید سیاست کلی این شورا این باشد که کانون‌های جرم جابجا نشوند در صورت جابجایی، محل جدیدی برای این افراد ایجاد خواهد شد.
سردار غلامزاده گفت: ۱۲ باب منزل مسکونی در مناطق آلوده استان پلمب شد که عمده آن‌ها در شهرکرد بوده است، همچنین افراد زیادی در منطقه ۳۲ شهرکرد دستگیر شدند که این روند همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به نصب دوربین مدار بسته در منطقه 32 شهرکرد، بیان کرد: دسترسی نیروی انتظامی به دوربین‌ها تنها تصویر بوده که لازم است دسترسی کامل به آن‌ها داشته باشد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در خصوص جمع‌آوری معتادان در استان، تصریح کرد: 200 نفر از معتادان جمع‌آوری شدند که در این راستا، سرقت‌های خرد حدود ۲۰ درصد کاهش یافت.
وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۶۷ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است، همچنین در پاکسازی نقاط آلوده ۱۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هشت طرح پاکسازی در محله‌های مختلف استان انجام شده که این امر ۳۳ درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۶۸ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در استان دسگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۹۰ درصد افزایش داشته است.
در ادامه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به جلسه گذشته شورای مبارزه با مواد مخدر در منطقه 32 شهرکرد، تصریح کرد: در این جلسه بر حضور، همراهی و استفاده از ظرفیت مردم تاکید شد که زمینه این همراهی در عرصه‌های امنیتی فراهم شد، به گونه‌ای که زمینه برای فروشندگان نا امن شد.
مرتضوی از انجام طرح‌های پاکسازی، پلمب اماکن مواد مخدر و تعیین تکلیف این اماکن خبر داد و افزود: در عرصه توسعه اقدامات و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی اقداماتی متناسب با ظرفیت محله صورت گرفت و حضور و همراهی مردم در شورای محله نیز تقویت شد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه با تدبیر و همراهی استاندار نگاه به این محله تفاوتی با سایر محلات اصلی شهرکرد ندارد.
در ادامه فرماندار شهرکرد از نصب دوربین مدار بسته توسط شهرداری در محله 32 شهرکرد، استقرار خودروی اورژانس اجتماعی، پذیرش و بستری ۲۵ نفر از معتادان، انجام انسداد ۶۰ متر از انتهای کوچه‌های منتهی به کوه را از جمله اقدامات این محله دانست.
عبدالعلی ارژنگ با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه، گفت: از دو هزار شبکه فاضلاب، ۸۰۰ متر آن انجام و مابقی تا نیمه خردادماه تکمیل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha