فراگیری قرآن و تصحیح نماز طی 16 دقیقه در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811980
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

فراگیری قرآن و تصحیح نماز طی 16 دقیقه در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برنامه‌های متعدد قرآنی را در قالب طرح‌های ویژه نمایشگاه قرآن در مصلی امام خمینی(ره) در دست اجرا دارد که از آن جمله می‌توان به طرح ۱۶ به توان ۱۶ (طرح یادگیری قرآن در ۱۶ دقیقه) اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، هدف از اجرای این طرح روخوانی و‌ روانخوانی قرآن در مدت زمان ۱۶ دقیقه است که با در نظر گرفتن جامعه هدف دانشجویان و دانش آموزان به اجرای این طرح می‌پردازد. طرح تصحیح و صحت قرائت نماز نیز دیگر طرح جانبی یادگیری قرآن در ۱۶ دقیقه است.

ارائه ورکشاپ‌های هنری(نقاشی و خطاطی) دیگر برنامه مرکز فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی است که در روز‌های پنج‌شنبه و ‌جمعه، 26 و 27 اردیبهشت در این غرفه برپا خواهد بود.

رونمایی از طرح‌ها و پژوهش‌های انجام شده و نتایج حاصل از مسابقات و همایش‌های بین‌المللی قرآنی در سال‌های اخیر از سوی مرکز فعالیت‌های قرآنی این نهاد، دیگر برنامه‌ای است که در این غرفه دنبال خواهد شد.

این مرکز همچنین همه روزه اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی قرآنی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن؛ معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha