مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور: حضور مشاوران دینی در میان مردم سرمایه بسیار ارزشمندی است
کد خبر: 3812052
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور: حضور مشاوران دینی در میان مردم سرمایه بسیار ارزشمندی است

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در جریان بازدید از نمایشگاه قرآن درباره فعالیت‌های بخش حوزه در این نمایشگاه گفت: آنچه در بخش حوزه می بینیم حساسیت حوزه را نسبت به نیازهای مردمی و پاسخگویی به مسائل واقعی و میدانی مردم به خوبی نشان می دهد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور افزود: وقتی به مجموعه غرفه ها نگاه می‌کنید تمرکز مطالب و آنچه پیش روی مردم قرار گرفته این است که سوالات و نیازهای مردم را در قالب های شکلی و متن های مختصر، ادبیات فاخر و به صورت جذاب و دلپذیر ارائه کرده اند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به حضور مشاوران دینی در میان مردم و پاسخگویی به پرسش های مردم است که سرمایه بسیار ارزشمندی است؛ در نمایشگاه قرآن خواهران و برادران فاضلی برای مشاوره آمادگی دارند و مردم هم نگرانی ها و سوالاتی دارند که روحانیون را مناسب ترین گروه برای پاسخگویی به مسائل شان می دانند.

وی همچنین در مورد غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بخش حوزه های علمیه گفت: در این غرفه چند فعالیت انجام شده از جمله اینکه سعی می شود تصویری از مجموعه فعالیت های حوزه های علمیه خواهران را برای آگاهی مخاطبان و حوزه و تلاش هایی که صورت می گیرد را ارائه کند.

بهجت پور افزود: تدبیری شد تا از مدارس حوزه علمیه تهران در غرفه حاضر شوند و با مردم ارتباط بگیرند و فعالیت های خود را عرضه کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه گزیده ای از پایان نامه های حوزه های علمیه خواهران نیز در معرض دید قرار گرفته است، اظهار کرد: در بخش ارائه کتاب نیز فعالیت های خوبی انجام شده که در نمایشگاه قرآن به نمایش درآمده است؛ همچنین فعالیت های مربوط با متون قرآنی و تفسیری در نمایشگاه بین المللی برای معرفی ارائه شده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha