مصالح کشور قربانی اهداف گروهی و جناحی نشود
کد خبر: 3812080
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

مصالح کشور قربانی اهداف گروهی و جناحی نشود

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسئولان باید در عمل خود را از نگاه‌های حزبی و جناحی فراغ کنند، تصریح کرد: راه سعادت در گرو نگاه ولایی، نگاه به مواضع رهبری و در خط ولایت حرکت کردن است و نباید مصالح کشور را قربانی اهداف گروهی و جناحی کنیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه گذشته 25 اردیبهشت در دیدار مسئولان و کارگزاران استان با نماینده ولی فقیه، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، گفت: باید از همه لحظات این ماه نورانی بهره‌مند شویم و مسیر رسیدن به سعادت را با دعا و نیایش الهی در این ماه هموار سازیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب و با تأکید بر اینکه باید این نگرانی که جنگ نظامی علیه کشور صورت می‌گیرد از دل‌ها بیرون رود، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که «شرایط امروز شرایط جنگ نظامی نیست» و همه تحلیل‌ها نیز بر این گفتار تأکید دارند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه بر اساس سخنان رهبری اکنون جنگ اراده‌هاست و در این جنگ همه چیز با ماست، اظهار کرد: دشمن تنها یک قدرت پوشالی و توخالی دارد ولی ما بر اساس فرمایشات رهبری هم یک قدرت فلزگونه و هم خدا را داریم.
حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه مسئولان باید در عمل خود را از نگاه‌های حزبی و جناحی فراغ کنند، تصریح کرد: راه سعادت در گرو نگاه ولایی، نگاه به مواضع رهبری و در خط ولایت حرکت کردن است و نباید مصالح کشور را قربانی اهداف گروهی و جناحی کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید بیانات رهبر انقلاب در سطح ملی و جهانی را در یک ساختار استانی تعریف و اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر مسئولیتی که در جایگاه ولایی این نظام داریم در مسیر ولایت نباشد قطعاً مشروعیت ندارد و غصب است.
نماینده ولی فقیه در استان بر متمرکز کردن توزیع امکانات در استان با استفاده از ظرفیت متولیان اقتصادی و تولیدی تأکید کرد و ادامه داد: متأسفانه توزیع امکانات توسط دستگاه‌های مختلف موجب سرگردانی مردم شده است که باید به سرعت بررسی و متمرکز شوند.
امام جمعه شهرکرد مدیریت میدانی و فعال، بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان استان، رها بودن بازار مسکن در استان، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان و مدیریت شجاعانه، امیدوارانه و جهادی را از دغدغه‌های مهم استان برشمرد.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: توسعه راه‌های هوایی، ریلی و زمینی استان، ارتقای صادرات استان، مطالبه از وزرا، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و توجه به اولویت‌ها را از ضروریات امروز توسعه استان برشمرد.
وی با تأکید بر اینکه هرچند امروز در جنگ اقتصادی هستیم اما نباید از جنگ فرهنگی غافل شویم، اظهار کرد: نباید به بهانه اینکه اولویت جنگ اقتصادی است از جنگ فرهنگی مغفول بمانیم و با غارت فرهنگی مواجه باشیم لذا توجه به مسائل فرهنگی بسیار ضروری است.

انتهای پیام

captcha