مردم ایران هراسی از تهدیدهای توخالی آمریکا ندارند
کد خبر: 3812336
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

مردم ایران هراسی از تهدیدهای توخالی آمریکا ندارند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه دندی گفت: اصلی‌ترین ابزار آمریکا هیاهو و تهدید است، در حالی که مردم ایران هراسی از تهدیدهای توخالی ندارند.

مردم ایران هراسی از تهدیدهای توخالی آمریکا ندارندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دندی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: اصلی‌ترین ابزار آمریکا هیاهو و تهدید است و به طور تصاعدی به عربده‌های خود می‌افزایند، در حالی که مردم ایران هراسی از تهدیدهای توخالی ندارند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا سم است، تصریح کرد: علت این است که برای ملت ایران مذاکره ثمره‌ای ندارد، چرا که دیدیم مذاکره برجام به گِل نشست و در حالی‌که قرار بود مشکل اقتصادی کشور حل شود اما بلکه وضع بدتر شد.
خورشیدی اطهر اصلاح ساختار بودجه و نظام بانکی، مدیریت شجاعانه و جهادی، برخورد قاطع با قاچاق و احتکار را از جمله راه‌کارهای مقابله با برنامه‌های اقتصادی آمریکا خواند و افزود: باید مردم مخصوصا دامداران و کشاورزان بیشتر مراقب باشند که گندم و دام خود را در اختیار سود جویانی قرار ندهند که می‌خواهند به کشور ضربه بزنند؛ چراکه دست‌های پشت پرده در انتظارند که محصولات استراتژیک این مملکت را خالی ‌کنند.
وی به رفتار برخی افراد در مسائل مختلف اشاره کرد و افزود: با آمدن یک ناو آمریکائی به خلیج فارس افرادی مرعوب شدند و می‌گویند مذاکره کنیم تا سایه جنگ دور شود اینها همان مسببین اصلی شرائط اقتصادی فعلی هستند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه شورای امنیت ملی بیانیه داد که اگر سه کشور اروپایی در خصوص تعهداتشان در برجام تصمیم نگیرند ایران هم از برجام خارج می‌شود، یادآور شد: ایران هر زمان از مواضع اقتدار در برابر تهدیدات خارجی وارد شده، دشمن عقب نشینی کرده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ جنگی اتفاق نخواهد افتاد، تصریح کرد: اگر آمریکا حرکت نظامی کند در باتلاق می‌افتد.
انتهای پیام
captcha