ترامپ هنوز ملت ایران را نشناخته است
کد خبر: 3812337
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

ترامپ هنوز ملت ایران را نشناخته است

گروه سیاست و اقتصاد - امام‌جمعه اصفهان گفت: رییس جمهور آمریکا تصور می‌کند حضور ناوهای این کشور در خلیج فارس، باعث ترس مردم ایران شده، در حالی که او نمی‌داند انسان مومن از دشمن هراسی ندارد.

ترامپ هنوز ملت ایران را نشناخته است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: ماه رمضان برای مومنان یک فرصت و نوعی مسابقه معنوی است تا برای بهره‌گیری از مواهب معنوی این ماه از یکدیگر سبقت بگیرند.
وی افزود: انسان روزه‌دار برای بهره‌مندی از برکات این ماه، باید خود را از گناه دور داشته و در راه درست قدم بردارد و هیچ یک از اعضای بدنش در مسیر گناه کردن نباشد.
امام‌جمعه اصفهان با اشاره به 15 ماه رمضان، روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: سیره ایشان، اکرام است و ما نیز باید از ایشان الگو بگیریم و به همین دلیل روز تولد ایشان روزه‌داران باید صدقه بدهند و اطعام کنند. امام سجاد(ع) در خصوص ایشان فرمودند:«عموی من هرگز دیده نشد مگر در حالتی که ذکر می‌گفت».
وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا تصور می‌کند حضور ناوهای این کشور در خلیج فارس، باعث ترس مردم ایران شده، در حالی که او نمی‌داند انسان مومن از دشمن هراسی به دل ندارد.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با ترامپ سمی مهلک‌تر، زیرا آنها به دنبال تضعیف توان موشکی ما هستند. ما هیچ‌گاه از توان موشکی خود عقب نشینی نمی‌کنیم.
امام جمعه اصفهان از اقدامات اخیر دادستان اصفهان تشکر کرد و گفت: اقدامات دادستان محترم اصفهان برای جلوگیری از برخی مفاسد اجتماعی از جمله دوچرخه‌سواری بانوان و سگ گردانی و بی‌حجابی در ملاعام قابل تقدیر است. هرگاه از مسئله دوچرخه سواری بانوان صحبت می‌کنیم، صدای برخی از افراد بلند می‌شود و اعتراض می‌کنند.
انتهای پیام

captcha