آمریکائی‌ها وارد جنگ نظامی نمی‌شوند
کد خبر: 3812343
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
علیدادی‌سلیمانی:

آمریکائی‌ها وارد جنگ نظامی نمی‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: آمریکائی‌ها آنقدر ترسشان شدید هست که وارد جنگ نظامی نمی‌شوند و کسانی که از جنگ نظامی صحیت می‌کنند به دشمن کمک می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان با بیان اینکه همه ما باید از ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را داشته باشیم، گفت: دنیا پرستان، هوس‌رانان و آنهایی که حرف حق را نمی‌شوند در روز رستاخیز در غم و اندوه عمیقی به سر می‌برند و حسرت می‌خورند.
وی با بیان اینکه در این دنیا پشت سر هر گروهی که حرکت کنیم در آخرت هم با همان گروه و شخص محشور می‌شویم، افزد: امسال انتخابات را در پیش داریم و باید بگویم افرادی که نفوذ بیشتری دارند مسئولیت آنها بسیار سنگین‌تر است.
امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه افراد در این دنیا در هر مسیری حرکت کنند چه در جهت هدایت اطرافیان و چه در مسیر گناه و خلاف باید پاسخگوی اعمال خود باشند، تصریح کرد: کسانی که در مسیر خوب حرکت می‌کنند در رستاخیز پاداش خود را می‌گیرند.
وی با تأکید بر اینکه دروغ سلب اعتماد را به‌دنبال دارد و در جامعه‌ای که خیانت رواج پیدا کند اعتماد تضعیف خواهد شد، بیان کرد: سوء‌استفاده در امور سیاسی خودخواهی را به دنبال دارد و کینه‌های متراکم جامعه را متزلزل کرده و بعضا شورش‌ها را به‌دنبال دارد.
علیدادی‌سلیمانی با تبریک فرارسیدن ولات امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام محرومان اظهارکرد: در شرایط سختی قرار داریم و باید به محرومان بیشتر توجه کنیم.
وی با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام راه را بر همگان روشن کرد و این فرمایشات باید مورد تحلیل و توجه قرار گیرد، گفت: رهبر انقلاب فرمودند با سه مسئله اساسی دسته و پنجه نرم می‌کنیم و جنگ تمام عیار علیه انقلاب شروع شده و هر چه جلوتر می‌رویم این عملیات گسترده‌تر می‌شود.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: یکی از این جنگ‌ها، جنگ اقتصادی است، تحریم‌ها و سخت‌گیری‌ها علیه ما در بخش اقتصادی برای این است که این جنگ را به نتیجه برسانند اما آمریکائی‌ها آنقدر ترسشان شدید هست که وارد جنگ نظامی نمی‌شوند و کسانی که از جنگ نظامی صحیت می‌کنند به دشمن کمک می‌کنند.
علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه جنگ اقتصادی جدی است، تأکید کرد: تحریم‌ها در همین راستا است و محور جنگ دوم روانی است و تئوری جنگ‌های قرن بیستم این است که فکر تسلیم را در دشمن خود قرار دهند.
انتهای پیام

captcha