امریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد
کد خبر: 3812353
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

امریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت زاهدان گفت: امریکا امروز توان حمله نظامی به ایران را ندارد؛ اگر امریکایی‌ها ذره‌ای اطمینان داشتند که می‌توانند ما را به زمین بزنند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند، اما خودشان به خوبی از قدرت نرم و سخت ایران اسلامی آگاه هستند.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 27 اردیبهشت ماه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی چهل سال است که برای سرزمین ایران دندان تیز کرده‌اند، اما به یاری خدا و با اقتدار نظام اسلامی هیچگاه نتوانسته‌اند قدم از قدم بردارند.
امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: امریکا امروز توان حمله نظامی به ایران را ندارد؛ اگر امریکایی‌ها ذره‌ای اطمینان داشتند که می‌توانند ما را به زمین بزنند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند، اما خودشان به خوبی از قدرت نرم و سخت ایران اسلامی آگاه هستند.
وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند « جنگی در کار نیست و جنگی اتفاق نمی‌افتد»، افزود: دشمنان ایران بارها از امریکا خواسته‌اند که به ایران حمله نظامی کند، اما امریکایی‌ها عواقب جنگ با ایران را می‌دانند و هیچگاه گزینه نظامی روی میز نبوده است.
عزیزی اظهار کرد: امروز به لطف خدا، پشتوانه رهبری فرزانه، نیروهای نظامی مقتدر و مردم همیشه در صحنه، دشمن در هیچ نقطه‌ای هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با فشارهای اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورد، ادامه داد: آمریکا با ملغمه‌ای از جنگ اقتصادی و تهدیدهای نظامی تلاش می‌کند ایران را به زانو در آورد، در حالی که ملت ایران نه تنها در برابر آمریکا زانو نخواهند زد، بلکه پای متجاوزین را خواهند شکست.
امام جمعه موقت زاهدان عنوان کرد: اعتقادات دینی ما اجازه نمی‌دهد با مذاکره، سلطه دشمن را بپذیریم و عزت اسلام و مسلمین را فدای مذاکره با دشمن کنیم.

انتهای پیام

captcha