تشکیل هیئت «اندیشه‌ورز رسانه» در هرمزگان
کد خبر: 3812556
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

تشکیل هیئت «اندیشه‌ورز رسانه» در هرمزگان

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان از تشکیل هیئت «اندیشه‌ورز رسانه» در استان خبر داد و گفت: انتخاب نماینده حقوقی بسیج رسانه از میان حقوق‌دانان مطرح استانی و کشوری است.

مرتضی پیروی‌منش، رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، با بیان اینکه هیئت «اندیشه‌ورز رسانه» در استان تشکیل شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این هیئت بالا بردن سطح آگاهی حقوقی و رعایت قوانین و مقررات و احترام متقابل جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی و رسانه است.
وی دلیل دیگر تشکیل هیئت را حمایت از حقوق شهروندی و احترام به آزادی‌های مشروع آنان اعم از حقی و حقوقی درخصوص تأثیرگذار رسانه دانست و افزود: در این خصوص رایزنی‌های اولیه انجام شد و تنها بخشی از اقدامات اداری در این زمینه باقی‌مانده که در دست اجرا است.
رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان ادامه داد: حوزه کار هیئت اندیشه‌ورز کمک به رفع خلأ‌های آموزشی و حمایت رسانه در سطح استان است و می‌بایست بستر ایجاد این زمینه در دیگر شهرستان‌های استان نیز فراهم شود.
پیروی‌منش تصریح کرد: لازم است هیئت اندیشه‌ورز با احساس تکلیف، حرارت دینی، شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امامین انقلاب و تکیه بر عنصر ایمان واعتقاد راسخ درباره تقویت حوزه حقی و حقوقی وحمایت ازاعضا بسیج رسانه محصولات رسانه‌ای در تراز انقلاب و در راستای آگاهی رسانی بیشتر در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.
رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان وظایف هیئت اندیشه‌ورز را تقویت و حمایت از اصحاب رسانه دانست و ابراز کرد: اصحاب رسانه، به نگاه ویژه بسیجی در سال رونق تولید در بیش از ۲۰۰ محله به‌صورت قرارگاهی فعالیت داشته‌اند.
وی با تأکید بر اینکه معارفه رئیس هیئت اندیشه‌ورز حمایت حقوقی بسیج رسانه هرمزگان به‌زودی انجام می‌شود، افزود: از جمله وظایف اولیه مشخص‌شده این هیئت، تقویت حوزه مطالبه‌گری، تعامل و هماهنگی با صنوف فعال رسانه، مشاوره حقوقی در امور و مراجعات اصحاب رسانه، برگزاری هیئت اندیشه‌ورز فعال خاص اصحاب رسانه و متولیان است.
رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان با اشاره به اینکه انتخاب نماینده حقوقی بسیج رسانه از میان حقوق‌دانان مطرح استانی و کشوری است، ادامه داد: ترکیب انتخاب‌ شده در این هیئت از بهترین حقوق‌دانان مطرح با تفکر بسیجی هستند که جهت حمایت از حقوق شهروندی و احترام به آزادی‌های مشروع اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بخصوص جامعه تأثیرگذار رسانه حضور دارند.
پیروی‌منش در پایان گفت: امیدواریم که هیئت تشکیل‌شده با همکاری متولیان رسانه نمونه عالی از تفکر بسیجی را در خصوص کاهش آسیب‌ها، به نمایش بگذارند.
انتهای پیام

captcha