توجه به آموزه‌های قرآن؛ بهترین راهکار مقابله با فرقه‌های انحرافی
کد خبر: 3812641
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

توجه به آموزه‌های قرآن؛ بهترین راهکار مقابله با فرقه‌های انحرافی

فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه راهبردی بیداری گفت: بهترین راهکار پاسخ‌گویی به شبهات و مقابله با فرقه‌های انحرافی توجه به قرآن و آموزه‌های آن است.

توجه به آموزه‌های قرآن؛ بهترین راهکار مقابله با فرقه‌های انحرافی

علی ثابت، مدیر مؤسسه راهبردی بیداری در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مؤسسه راهبردی بیداری با حضور در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری استان البرز در قالب برنامه‌های گوناگون تلاش کرده است تا بیش از گذشته خانواده‌ها و مردم قرآن دوست را با خطرات گروه‌های منحرف عرفان‌های کاذب و فرقه‌های انحرافی آشنا کند.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های جدید با موضوع تقبیح افکار انحرافی عرفانی، بیان کرد: امسال هم به مانند سال‌های گذشته با حضور در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری استان البرز به دنبال روشنگری و ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه جامعه قرآنی و جوانان در مقابله با فرقه‌های انحرافی هستیم.
این کارشناس مسائل فرهنگی و آسیب‌شناس فرقه‌های انحرافی ادامه داد: تضعیف باورهای دینی یکی از اهداف مهم فرقه‌های انحرافی است، بر این اساس امسال یکی از بخش‌های اصلی و موضوعات مهمی که در جشنواره مربوطه به آن پرداخته شده، معرفی و آشنایی با روش‌ها، شگردها و تاکتیک‌های فعالیت فرقه‌های انحرافی در کشور است.
وی با اشاره به برخی از عرفان‌های نوظهور خاطرنشان کرد: قرآن‌کریم منبع معرفت بی‌پایان الهی است و بهترین راهکار پاسخ‌گویی به شبهات و مقابله با فرقه‌های انحرافی توجه به قرآن و آموزه‌های آن است، بنابراین با ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌توان بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را از میان برد.
ثابت درباره برنامه‌های مؤسسه راهبردی بیداری تصریح کرد: غرفه مؤسسه راهبردی بیداری تخصصی‌ترین بخش در زمینه فرق و ادیان است که روزانه تعداد زیادی از شهروندان البرزی از این غرفه بازدید به عمل می‌آورند و از تجربیات چندین سال کار میدانی تیم حاضر بهره‌مند می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان و اساتید این مؤسسه در طول سال در اولین کلینیک تخصصی آماده مشاوره به همشهریان عزیز که خود و یا افراد خانواده آن‌ها دچار آسیب فکری و اعتقادی از سوی فرق ضاله و عرفان‌های کاذب شده‌اند، هستند.
انتهای پیام

captcha